Politica de confidențialitate

SAR Security se angajează să protejeze și să respecte confidențialitatea informaţiilor utilizatorilor acestui website. Prezenta Politică de Confidenţialitate descrie care sunt informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră, precum și modul în care le procesăm.

Care sunt informațiile cu caracter personal pe care le putem colecta atunci când vizitaţi site-ul www.sarsecurity.ro ?

Colectăm date privind traficul, localizarea, conținutul formularelor de contact și alte date referitoare la comunicarea cu ITEX și la resursele pe care le accesați. Avem în vedere astfel optimizarea vizitelor website‑ului în viitor, întrucât vă vom putea sugera conținut relevant pentru dumneavoastră.

Colectăm totodată toate informațiile pe care ni le furnizați atunci când folosiți formularele noastre existente pe site (de exemplu „Contact”, „Trimiteți un mesaj”, „Înscrie CV”), și în special prenumele, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon.

Furnizarea informațiilor cu caracter personal prin intermediul formularelor noastre de contact nu este o cerință contractuală, totuși, rețineți că rubricile marcate cu un asterisc (*) sunt obligatorii, deoarece avem nevoie de aceste informații pentru a respecta sau a răspunde solicitărilor primite. Alte date sau informații cu caracter personal pe care ni le furnizați la completarea formularelor de contact sunt la alegerea dumneavoastră.

Folosim informațiile cu caracter personal pentru a vă trimite oferte comerciale sau noi oportunităţi de carieră prin e-mail atunci când alegeți această opțiune prin formularul de contact relevant. Puteți renunța oricând să mai primiți comunicări viitoare.

De asemenea, putem stoca cookie-urile, astfel cum se precizează mai detaliat în Politica privind cookie-urile.

Cum utilizăm informațiile cu caracter personal?

Informațiile cu caracter personal vor fi colectate și gestionate de noi în următoarele scopuri:

  • pentru a personaliza cât mai bine conținutul și resursele în funcție de preferințele utilizatorilor;
  • pentru a răspunde la cereri sau întrebări atunci când suntem contactați;
  • pentru a ne asigura că orice conținut furnizat prin intermediul sarsecurity.ro este prezentat în cel mai eficace mod pentru utilizatori și pentru dispozitivul pe care îl folosesc;
  • pentru a permite utilizatorilor să participe la elementele interactive ale website-ului nostru, atunci când aleg acest lucru;
  • pentru a dezvolta și îmbunătăți website-ul și sistemele sale.

Utilizarea informațiilor în modurile descrise mai sus este permisă de legea aplicabilă din domeniul protecției datelor, deoarece este:

  • necesară pentru interesele noastre legitime în urmărirea scopurilor expuse mai sus, iar interesele de confidențialitate nu prevalează asupra acestora, în nici unul dintre cazuri;
  • necesară în unele cazuri pentru a ne îndeplini responsabilitățile legale sau de reglementare, cum ar fi prezentarea de informații autorităților, organismelor guvernamentale sau de reglementare;
  • necesară în unele cazuri pentru îndeplinirea unei sarcini îndeplinite în interes public, iar, atunci când folosim categorii speciale de informații cu caracter personal, utilizarea acestora este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor în justiție sau în cazul în care prelucrarea se referă la informații cu caracter personal aflate în mod evident în domeniul public.

Perioadele de păstrare a informațiilor dvs. cu caracter personal depind de scopul în care sunt procesate datele și de instrumentul respectiv în care sunt procesate aceste informații cu caracter personal. Nu se pot evidenția diferitele perioade de păstrare a informațiilor într-un format rezonabil de inteligibil în cadrul acestei Politici. Criteriile utilizate pentru a determina perioada de păstrare aplicabilă sunt faptul că vom păstra informațiile cu caracter personal stabilite în prezenta politică atâta timp cât (a) este necesar în scopul respectiv, (b) este necesar pentru desfășurarea relației de afaceri cu dvs., (c) ați consimțit și/sau (d) este impus de legile aplicabile privind păstrarea informațiilor.

Furnizarea informațiilor către terți

Prin specificul activităţii desfăşurate suntem nevoiţi să divulgăm anumite informații către terți, dar aceasta va avea loc doar în următoarele situații:

  • Către furnizori, contractanți și agenți: în mod periodic, putem implica sau angaja alte societăți și persoane fizice pentru a îndeplini funcții în numele nostru. Exemplele includ găzduirea și/sau menținerea conținutului website-ului sau furnizarea anumitor funcții cuprinse în website, furnizarea de servicii de marketing sau furnizarea de actualizări financiare. Acești destinatari vor avea acces doar la informațiile cu caracter personal solicitate pentru a-și îndeplini funcțiile și nu li se permite să utilizeze informațiile respective prin obligații contractuale de confidențialitate.
  • Către clienţii cu care avem stabilite relaţii contractuale, aici fiind incluse strict informaţiile colectate prin intermediul formularului „Înscrie CV”.
  • Către autoritățile guvernamentale sau de aplicare a legii dacă stabilim că este obligația noastră legală să o facem.

Adresele IP și cookie-urile

Colectăm informații tehnice despre utilizatori, inclusiv (acolo unde aceste date sunt disponibile) adresa IP, sistemul de operare și tipul de browser, în vederea administrării sistemului. Acestea sunt date statistice referitoare la acțiunile și tiparele de navigare ale utilizatorilor noștri și nu identifică direct o anumită persoană.

Din același motiv, este posibil să obținem informații despre modul în care utilizați internetul în general, utilizând un fișier cookie stocat pe dispozitiv. Cookie-urile ne ajută să îmbunătățim Website-ul și să oferim un conținut mai bun și mai personalizat. Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe Website, vă rugăm să consultați Politica privind cookie-urile.

Securitatea datelor

Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile cu caracter personal, trebuie să știți că transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este complet sigură și că nu putem garanta securitatea informațiilor cu caracter personal transmise, din acest motiv, orice furnizare de informații este pe propriul risc al utilizatorului. Vom folosi proceduri operaționale stricte și măsuri de securitate, tehnice și organizaționale corespunzătoare pentru a preveni orice acces, modificare, ștergere sau transmitere neautorizată a acestor informații cu caracter personal.

Cum puteți accesa, corecta și șterge propriile informații cu caracter personal?

În temeiul legilor aplicabile din domeniul protecției datelor, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a accesa și de a obține o copie a informațiilor dumneavostră cu caracter personal;
  • Dreptul de a vă corecta/ actualiza informațiile cu caracter personal;
  • Dreptul de a fi uitat/de a vi se șterge datele.

Pentru a vă exercita drepturile, ne puteți contacta la adresa de mail: office@sarsecurity.ro

În măsura în care procesarea informațiilor dvs. cu caracter personal se bazează pe consimțământul dumneavoastră, aveți, de asemenea, dreptul de a-l retrage în orice moment. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea niciunei procesări realizate pe baza consimțământului acordat înaintea primirii retragerii respective.

De asemenea, puteți formula plângeri referitoare la procesarea informațiilor dumneavostră cu caracter personal la autoritatea locală de protecție a datelor.

Contact

Întrebările, comentariile sau cererile referitoare la prezenta politică pot fi trimise la adresa de mail: office@sarsecurity.ro